Liderul în marketing, Mihai Bârsan, invitat în ediția din Adevărul Live, realizată și moderată de Antoaneta Banu, explică de ce a ajuns România în urma Bulgariei în turism și cum va susține Conferința Destinații Vizionare din 8,9 decembrie de la Brașov formarea profesioniștilor în managementul și marketingul de destinații.
România primește lecții de la bulgari în strategia și promovarea turistică
Competiția Destinația anului, inițiată de expertul în marketing Mihai Bârsan arată interesul mare pe care românii îl au pentru turismul de la noi. Peste 100.000 de români au intrat pe site-ul competiției și au votat destinațiile preferate. Specialiști în turism și 25 de bloggeri au format juriul competiției. Acesta a desemnat destinaţiile care au intrat în finală.
La categoria City Break: Braşov, Iaşi şi Târgovişte, iar la categoria Localităţi Turistice: Dărmăneşti, Brezoi, Topliţa. Cu toatea că are atât de multe de oferit în zona de turism, din păcate, România duce lipsa unei strategii de promovare de piața internațională, fiind în urma Bulgariei.
Expertul în marketing oferă exemplul unora dintre țările din fostul bloc comunist, precum, Croația care a reușit să construiască și să ridice un brand de țară. Slovenia, cu două milioane de locuitori are o viziune foarte clară despre cum poate o țară să fie verde, ecologică, sustenabilă, aceasta regăsindu-se în tot ceea ce face. Orientată pe calitate, nu pe cantitate, Slovenia reprezintă o bijuterie de promovare.