Rolul inteligenței emoționale și dezvoltarea armonioasă a copilului supradotat

Un mare mit al copilului supradotat este acela că oricum „le are” pe toate și că, fiind așa de deștept, viitorul îi este asigurat. Din păcate, lucrurile nu stau deloc așa! Relația dintre succes și IQ functionează doar până la un punct. Cei mai mulți nu reușesc să se integreze emoțional și social.

Fundația Dan Voiculescu și revista PSYCHOLOGIES România vin în sprijinul părinților și profesorilor din România, care au acasă sau la școală copii cu abilități înalte, organizând o nouă conferință WEBDIDACTICA Educațional. Tema conferinței este: „Rolul inteligenței emoționale în dezvoltarea armonioasă a copilului supradotat”.

Conferința va avea loc Miercuri, 7 decembrie, ora 17:00, pe platforma Zoom Webinars.

Inteligența emoțională este abilitatea unei persoane de a-și recunoaște și înțelege propriile emoții, dar și ale celorlalți, folosind informațiile emoționale pentru a dezvolta și gestiona relații interpersonale, într-un mod empatic și eficient.

Pentru a avea succes în viață, pe lângă abilitățile cognitive de care dispun, copiii supradotați au nevoie să își dezvolte și îmbunătățească și abilitățile de relaționare și sociale.

Prin intermediul acestei conferințe ne propunem să arătăm care este rolul inteligenței emoționale în dezvoltarea copiilor supradotați și să prezentăm instrumente utile părinților și profesorilor care lucrează cu astfel de copii, pentru a-i ghida pe calea descoperirii de sine și învăța modalități noi de exprimare și relaționare cu ceilalți.

Conferința este organizată de Fundația Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României.